Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zbytečné rozčilování nad jídelním lístkem. Když neunesete ceny v restauraci, tak jednoduše zvedněte kotvy a běžte si sednout jinam

0 0
možnosti

Komunistický lotři jsou bohužel i dnes ve vedení a v byznysu díky sametové proklamaci na tajném jednání V. Havla a M.Čalfy. Tak se dostali lehce díky komunistickým informacím lehce ke státním majetkům. Dohoda o nepotrestání komunistů a příslušníků Státní bezpečnosti. Mírnější varianta hovoří o morálním selhání Václava Havla. Proto ty poctivé potraviny je dnes složité vyhledávat v obchodní síti. Je to obdobné, jako když dříve znárodňovali a trestali úspěšné osobnosti ve všech odvětvích v zemědělství i v průmyslu. Dnes jejich rozmach a paralelu vidíme ve vedení EU.

2 1
možnosti

Dobrý den. Mám takovou prosbičku. Můžete mi poskytnout tip na ten Váš Luncheon, který se báječně opéká a nerozpadá se. Tohle jídlo jsem kdysi miloval, ale poslední dobou mám stejnou zkušenost jako pan Skála. Předem děkuji.

3 0
možnosti
Foto

J42a20k85u62b 88R81o34t50h

19. 1. 2017 15:56

Mno, to já bych od vás zase rád znal značku toho, který se prý rozteče. Rád bych zkusil, těch pár korun za to klidně dám. Protože se domnívám, že jde jen a jen o rudou lež.:-/

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS